Ana Sayfa OZON Ozon Tedavisi

Ozon Tedavisi

Ozon tedavisi ozon gazı kullanılarak yapılan bir tedavi yöntemidir. Ozon gazı, üç adet oksijen atomundan oluşan şeffaf, renksiz bir gazdır. Kendine has özel bir kokusu vardır.Tıbbi ozon, doğal ozondan farklıdır; saf ozonla safoksijenin belli oranda karıştırılmasıyla oluşur. Elde edilen tıbbi ozon, hastaya belli dozlarla verilir. Tıpkı ilaçlarda olduğu gibi, ozon uygulamalarında da her hastalıkta farklı doz uygulamaları vardır. Her hastaya ve her hastalığa aynı doz verilmez. Sizin hastalığınız için uygun olan ozon dozuna, bu konuda özel eğitim almış ve Sağlık Bakanlığı Sertifikasına sahip doktorunuz karar verecektir.

Ozon tedavisinin bilimsel olarak kanıtlamış olan, fiziksel sorunlarımıza en temelden getirdiği çözümler sonucunda, ilk bir kaç seans dan sonra dahi görebileceğiniz olumlu ve pratik etkilerden bazılarını şöyle sıralayabiliriz;

– Hücre ve dokulara giden kan dolaşımı artar.
– Deri de artan kan dolaşımı ile birlikte cilt
yenilenir, temiz ve pürüzsüz görünüm sağlanır.
–Şeker hastalığı gibi sebeplerle oluşan bacak ve ayak yaraları hızlıca kapanır.
–Bağışıklık sistemini güçlendirir, yaygın mevsimsel hastalıklara karşı direncinizi arttırır.
– Kan ve lenf sistemi temizlenir.
–Canlanan bağışıklık sistemi etkisi ile mikropları öldürerek enfeksiyon hastalıklarına karşı direnci arttırır.
– Laktik asidi okside ederek kasları gevşetir
ve yumuşatır, esnekliğini arttırır.
– Eklem ağrılarında ve kas rahatsızlıklarında
iyileşme olur.
– Hormon ve enzim üretimi normale döner.
– Beyin fonksiyonlarını ve hafızayı kuvvetlendirir.
– Ferahlatıcı etkisiyle depresyon ve anksiyete üzerinde olumlu etkisi vardır. Depresyon
kaynaklı gerginliği gidermeye yardımcı olur.
– Adrenalini okside ederek genel bir sakinlik
sağlar.